Photobucket

exam round ophthal

salam.

esok exam round ophthalmology. there will be 20 stations which are 10 cases, and 10 pictures. hope everything will be just fine and smooth running. ouh, dont forget to bring along labcoat, torch pen, log book, and pen of course. doakan kitorang semua ye. xsabarnya nak habis exam. tapi dalam masa yang sama, sedih sebab dah habis round ophthal yang best sgt!(setakat ni la). next round waiting commed and forensic&toxicology. insyaAllah.

winter di sini, tahun ini, semakin hari, semakin menggalak kesejukannya. ditambah dengan rumahku yang boleh tahan tinggi jugak (tingkat 6), dan tidak terlindung oleh bangunan2 lain, sangat sejuklah jadinya. sampaikan dalam rumah bercakap, bernafas hatta dalam solat pun mulut keluar asap! keluar rumah xde pun asap. oh oh. bertahan. bertahan. xlambat dah nak balik malaysia. insyaAllah. hihi ;)

macam-macam perkara yang berlaku dalam sekelip mata. dan apa yang penting, setiap yg berlaku itu tidak kira yang baik mahupun yang buruk atau tidak disukai semuanya adalah ujian dan kita haruslah menerima dengan redha dan berlapang dada. itu tandanya Allah masih ingatkan kita. dan setiap apa yang ditentukan buat kita itulah yang terbaik untuk kita pada sesuatu masa itu. jangan sesekali menyalahkan atau mempersoalkan taqdir. kerana Allah lebih mengetahui apa yang tidak kita ketahui. percayalah Allah itu baik. =)

Ouh ya, apa khabar firas di Malaysia ye? Xpulak dengar cerita sejak balik dr KL baru ni? You owe me a story then.

hari ni, makan banyak betul. astaghfirullah walhamdulillah. bukan apa, bila sejuk perut mula la meminta diisi untuk menghasilkan energy=haba utk memanaskan badan. hehe. habes semua makanan. timbang2. ups! da naik 1.3kg. erk. hehe. dont worry. esok turun balik. ^_^

ok lah, dah isya' dah. menulis start dari lepas asar lagi sebenarnya. kejap2 stop, kejap2 stop. isya' baru siap. huuu. ok lah. kepada kawan2 yang exam esok termasuk set2 dentist, all da best ya!~

2 comments:

eMan said...

sincan! hows ur xm?
ak da habeh xm end round paeds td..
weeheee~ sok c0otee..
nk p uma hg bleh dk? keh3~ xD

January 12, 2011 at 1:12 PM  
ningurlz said...

alhamdulillah... dah dapat result pun...
hao liao.. mai lau...
hahaha..
lmbt reply plak.. sory naa...
sok start round commed plop! oh oh sedihnye..

January 14, 2011 at 2:52 PM