welcome oob!


kak nisah, oob, bob



salam.
Alhamdulillah oob dh selamat sampai. Willkam to Egypt oob! <-cmni ke eja nama oob? huhu. Thanks to bob for your time. after all, your uncle is here! hehe. I hope you'll have a pleasant stay in Mansoura. ok. wassalam ('',)v

ops! Good Morning everyone!
smile always =)

just wanna share this video. really touching. do we ever realize about this? =(



Wahai seorang kekasih..
Telah lama kau dirindui
Pilu sedih dalam kerinduan
Menangis pun tak berair mata
Namun hati tetap gembira
Syafaatmu menanti di sana

Sungguh tabahnya hatimu..
Menanggung derita yang melanda
Biarpun perit pedih tersiksa
Kerana umat kau tempuhi jua

Wahai rasul..
Kaulah segalanya
Contoh terbaik umat akhir zaman
Akhlakmu tinggi kan kami jejaki
Sifatmu sempurna pelengkap peribadi

Wahai rasul..
Kami merindui sinaran wajahmu
mendamaikan jiwa
Manis senyumanmu
penawar hiba
di hati kami kaulah segalanya

Wahai seorang kekasih..
Telah lama kau dirindui
Pilu sedih dalam kerinduan
Menangis pun tak berair mata
Namun hati tetap gembira
Di akhirat kita kan bersua..

rumah baru!

salam.


Alhamdulillah. Alhamdulillah. sudah seminggu berlalu. bermakna sudah seminggu sakit ini hilang. Terima kasih kepada Dia Maha Penyembuh. terima kasih atas nikmat kesihatan yang dikurniakan kepada aku dan hamba-hambaNya yang lain. DiberiNya kesempatan untukku merasakan bagaimana rupanya rasa bila terkena infection in the middle ear (otitis media). Oh! memang seksa. Harapnya ini merupakan kali pertama dan terakhir aku mendapat sakit ini. Alhamdulillah. Dalam seharian yang berlalu, jangan terlupa ucapkan terima kasih kepada Allah atas pelbagai nikmat kurniaan yang xputus-putus kepada kita.

Hari ini, selepas kelas Ophthal, kami berempat pergi untuk melihat bakal rumah baru kak nisah. InsyaAllah, kak nisah akan berpindah pada hujung bulan ini. sapu2 sikit. nak basuh and cuci rumah xboleh lagi ashan mafish mayyah. oh ya, memandangkan rumah kak nisah tingkat 9, we can see like almost satu mansurah! (chewah!) from the window in one of the room. sangat best kot!

dan malam ni, rancangnye nak pergi tengok rumah (attic) untuk adik kak nisah yang akan datang sini lusa dengan baba. insyaAllah. i'm so excited! (haha. lebih2 plak). yela, adik sendiri xde yang nak datang sini, tumpang adek orang lain la. huhu.

and one more thing, exam round ophthal will be on 11th of January 2011. Please pray for us! very very takot maa. Semoga semuanya dipermudahkan. Ameen.