Photobucket

little but something~

In the name of Allah..

malam ni begitu sejuk terasa..
bayu malam yg dingin membuatkan diri ini menggigil..
mencari kehangatan 'dafayah' atau heater atau pemanas..
mengenangkan 'imtihan' mid year yg bakal menjemput tidak lama lagi...
bertambah kerisauan, ke'menggigil'an, ketakutan dalam diri ini..
terasa begitu pantas masa berlalu..
masa yang berlari meninggalkan diri ini..
yang masih terkapai-kapai di dalam dunia realiti..
mencari-cari sesuatu yang hilang!
di manakah telah kutinggalkan ia?
baru ku sedar kini...
ia telah pergi dan xkan kembali..
kali ini..
aku tidak bisa membiarkan ia pergi begitu sahaja...
aku tak ingin kehilangannya lagi..
aku harus mengejarnya..
agar ia tidak lari meninggalkan aku..
agar aku dapat seiring dengannya...
bersama-sama..
agar aku bisa menikmati setiap detik yang ada..
sebelum yang ada menjadi tiada..
Ya Allah..kuatkan aku..
berikan aku bimbinganMu..
agar aku tidak jauh ditinggalkan......MASA!


Firman Allah SWT :

وَالْعَصْرِ
Demi Masa!

إِنَّ الْإِنسَانَ لَفِي خُسْرٍ

Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian

إِلَّا الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ وَتَوَاصَوْا بِالْحَقِّ وَتَوَاصَوْا بِالصَّبْرِ

Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan kesabaran.

>>>>>.<<<<<

Middle Year Examination Schedules
for 2nd Year students
of Mansoura University

21.01.2009 (Wednesday) - PHYSIOLOGY
25.01.2009 (Sunday) - ANATOMY
27.01.2009 (Tuesday) - HISTOLOGY
29.01.2009 (Thursday) - BIOCHEMISTRY

*kullu fi sa'ah 10 sobahan!

Bittawfeeq Wannajah!
Doakan kejayaan bersama!

*~wassalam~*

2 comments:

Anonymous said...

wow~ pheewiit esan..
bittaufiq wannajah ye..
doakan km juga =)

December 30, 2008 at 6:47 AM  
ningurlz said...

wow~ pheewiit annisa..
hehe...syukran...syukran awi2...
insyaAllah..doakan kejayaan bersama~

December 30, 2008 at 9:45 PM