Photobucket

Tshirt PCM.. jom tengok! jom beli!

salam buat semua warga Mansurah
dan seisi Mesir pun boleh juga
warga Malaysia yang berminat pun amat dialukan!


yang ditunggu-tunggu sudah tiba..

Masih panas dan terhangat di pasaran! ^_^

TSHIRT PCM
bagi
IKHWAH dan AKHAWAT


'Funky' front view
tshirt ikhwah
available size : S, M, L
stok XL pada saya dah habis
LE35

close up


Funky
from back


'Medical Student' front view
tshirt ikhwah
available size : S, M, L, XL
LE35


Medical Student
from back


'Funky' front view
tshirt labuh akhawat
available size : S, M
stok L pada saya dah habis.
stok XL pada saya dah habis.
LE38


'Funky' from back
tshirt labuh akhawat


'Medical Student' front
tshirt labuh akhawat
available size : S, M
stok L pada saya dah habis.
stok XL pada saya dah habis
LE38


'Medical Student' from back
tshirt labuh akhawat


cepat dapatkan sebelum kehabisan stok!
boleh beli untuk ayah, ibu dan adik2 dan kawan2 di Malaysia juga.

boleh hubungi saya di talian :

hp : 011-4168599
ym : ningurlz_15

dan boleh juga hubungi
Ketua Unit Ekonomi : saudara Naim
Penolong Ketua Unit Ekonomi : saudari Fauzana Zahra
AJK Ketua Unit Tshirt : Saudara Nadhir bin Aziz

0 comments: