sekadar sahaja.

salam.

ok, kali ni wat picture post je la ek.. huhu.. 'ashan tataw nk update pasal apa... (^____-)v


hobi baru
knitting.. haha..
xsempat nak berhobi pun..
ini kali ke tiga mencuba dengan basic casting..
2 sebelum ni, jadi je cuma kurang sempurna..
haha.


bunga kat gamaah..
ada kanak2 riang yang sgt riang bila jumpa bunga ini..
lalu seperti biasa...
klik! klik! klik! bape kali klik! pun xtahu..


my new bedtime story


ihsan dan asiah
walimah kak qilah n ustaz muhammad
Masjid Salam
asiah datang dari jauh ni [jordan]
ummi dan abi tgh makan
k.ihsan jaga asiah ye~
gerammm dgn asiah.. sgt comel dan chubby!~ huhu



dan sekarang ihsan kena

*****
untuk masa depan yang cerah
haha

[check it out!]
xlengkap ayat tu.. sila lengkapkan ye..
jawapan ada dalam gambar stereogram di atas!~
sekian, terima kasih.


pengajaran yang dapat dikutip dan diambil adalah......
pertama, live life to the fullest! try everything you want to try before its too late!
kedua, berjalanlah di atas muka bumi ini dengan penuh kesyukuran dan rendah diri atas nikmat kurniaannya. semuanya indah-indah belaka.
ketiga, sebelum tido baca buku!~ lagi bagus klu buku pelajaran.. pharma ke, patho ke, dan sewaktu dengannya.. hehe
keempat, sayangi anak kecil~ jgn lupa cubit pipi mereka sampai merah... sbb lagi merah lg comel!~ hehe [kes penderaan ke?]
kelima dan terakhir, belajarlah melihat stereogram!~ haha


p/s : oh, sila gelakkan post yang caca merba serba xkena ini ye...
nota tangan : tataw kenapa font jadik kaler biru.. haha

6 comments:

eunsuh_88 said...
ningurlz said...

alaaa.... rajen plak p jawab man2 nih!~

affan da taw jawapan... ngahaha

March 1, 2010 at 5:10 PM  
Anonymous said...

alaaa....baru nak jawab...dah ada jawapan...x pe2 nk tulis gak..FOCUS!!!!

March 2, 2010 at 10:40 AM  

erk.... jawapan dia fokus ke?? i tot "kawen"..

hahaha.. lampi pulak jap...

March 2, 2010 at 12:32 PM  
ningurlz said...

ahahaha...
sbb ana taw affan xleh baca...
dats y ana wat ayat cmtu sket..
mesti affan akan ingt 'kawen'
hahah.. haizzz.. ingt kawen je... =p

March 2, 2010 at 12:43 PM